aku.kami.semua;-)

we share coz we care.....

Pages

Salam,
Hari ni,
ak lepak ngn family ak cam biase( kat living room je, tgk TV)
x tau lah nape....dalam syok-syok tengok berita kat TV3 (sebab nk ushar berita pasal PMR)
tetibe, aku teralih lak ke TV Al Hijrah.
Bukan nak kate ape, before ni penah lah gak ayah ak bukak, tapi ak slalu wat dunno jer...
tapi, entah kenape bile tangan aku sendiri yang buka channel tu...(secare tidak sengaja)
hati aku terbuka nk tengok program dalam channel tu sampai habis.
Then, aku tersentuh.
Kenapa???
Sebab, firstly au sangat minat muzik. And of course aku suke barat nyer style.
Lagu melayu jarang lekat apatah lagi lagu nasyid...
Tapi,
ape yang aku lihat dan dengar tadi...
memang amazing
because aku dapat dengar lagu Islam version rap yang ak suke...
Furthermore, lagu tu orang barat yang buat.
Saudara seIslam kita di sana...
so, you see...
bukalah tv alhijrah ni coz...
channel ni memang membuatkan kita rase iging berhijah menjadi seorang insan yang lebih baik.
Semoga Allah sentiasa bersama kita selalu...
Amin

0 Responses so far.

Post a Comment

    About Me

    My Photo
    IzmanaGB
    kick off your shoes and lepak wif us...the bloggers are Mai (Hikari Naito), Aina and Izyan...three person many stories one world....haha...camner??
    View my complete profile

    Followers