aku.kami.semua;-)

we share coz we care.....

Pages

Salam,
Hari nih, aku dah buat keputusan yang sangat besar bagi aku.
Aku dah declare perasaan aku kat orang yang paling aku sayang (selain ibu bapa). First of all, memang susah at first sebab aku takot aku fail. 


Setelah mendeclarekan....well...jawapan yang diberi amat lain dari apa yang aku jangkakan tetapi cukup memuaskan....dan tidak sesekalipun menyakiti hati aku. Thanks.


Aku tahu orang tu tak akan sakitkan hati orang lain sebab bagi aku dia sangatlah baik untuk berbuat demikian. Aku respect gila kat orang tuh...susah nak cari orang macam dia...Dan, aku terima dengan apa yang aku ada sekarang. 


Seperti yang orang tu cakap, pertemuan semula kiteorang ni pown tak disangkakan and mesti ada sebab kenapa Allah temukan kiteorang kembali. Always pray that we are on the right track. 


Aku tahu, orang tu tak mean nak memberi aku hope....tapi aku rase macam aku jer yang hoping too much. Aku tak pernah buat sanggup belikan barang or buatkan sumthing untuk orang lain seperti yang aku dah buat kat dia. And aku sangat happy bila dia appriciate semua yang aku buat.


So, eventhought i failed to get what i want....but honestly, just always be there for you is enough to say that there is other people out there that appriciate you so much than you never could expect. Aku percaya Allah selalu berikan yang terbaik untuk hambaNya and sumtimes bende yang kita terima tuh bukan seperti yang kita nak.


Sekian

0 Responses so far.

Post a Comment

    About Me

    My Photo
    IzmanaGB
    kick off your shoes and lepak wif us...the bloggers are Mai (Hikari Naito), Aina and Izyan...three person many stories one world....haha...camner??
    View my complete profile

    Followers