aku.kami.semua;-)

we share coz we care.....

Pages

             So there i was..at 6.30 a.m.,my little sister woke me up,telling me to perform my Subuh prayer.Okay..so i got up,..rushing as i have to get ready for that morning.


             As i was about to enter the laundry,my mom saw me..


 "Haa..nanti acik masakla ape2 untuk tengahari nanti.Masakla sotong tu ke,ape ke..k?"


HA?Am i supposed to?bukan ke aku pergi rumah Izyan hari ni??


 "Erm..tapi mak..bukan ke acik pergi..rumah Izyan hari ni?kan?"


Mak aku pandang aku dengan pandangan laser dia yang membunuh..yang aku kebal la jugak.Apa?Dia ingat aku tak boleh buat macam tu jugak ke?


Na ah..wrong person mak


Ayah aku pun bersuara.."Dia kata mak boleh hantar dia?"
Mak aku senyap.."Mana??Acik...","Janganla buat macam ni,bahaya tu!"


Dia jugak yang kata boleh hari tu...ermm..
Ke aku jer yang berhalusinasi ni....




So..no point argue pagi2..dengan benda yang memang confirm tak dapat.Yang dah banyak kali diaorang buat macam tu kat aku...


Rasa bersalah betul..dekat Izyan dan especially dekat dia...
hurmm...

Reactions: 

1 Response so far.

  1. lepak arh sis....its ok

Post a Comment

    About Me

    My Photo
    IzmanaGB
    kick off your shoes and lepak wif us...the bloggers are Mai (Hikari Naito), Aina and Izyan...three person many stories one world....haha...camner??
    View my complete profile

    Followers