aku.kami.semua;-)

we share coz we care.....

Pages

          Kata Puan Rohaiza..,


                "Awak jangan berharap sangat.Kadang-kadang apa yang kita dah rancang tu tak semestinya akan jadi.Apa yang Tuhan dah tentukan dalam hidup kita,percayalah...,itu adalah yang terbaik untuk kita."




Dia cakap ni masa kelas chem yang terakhir untuk tahun ni,untuk selama-lamanya.Masa tu aku rasa sangat inspired,sebab dia pun selalu bagi galakan dan motivasi untuk kitaorang.Tak dinafikan la dia antara cikgu yang aku sangat kagum dan hormat sepanjang aku bergelar pelajar.Sejak tu,aku dah redha kalau apa-apa yang aku harapkan selama ni tak dapat.Termasukla result SPM aku nanti..dan apa-apa yang sewaktu dengannya.




Aku pernah rasa kecewa...yang teramat.




Tipula kalau tak pernah rasa frust.




First time aku rasa frustrated yang teramat..bila impian aku untuk jadi cm tak tercapai.Even masa dah naik Form 5 pun aku masih rasa terkilan.Tapi..lama-lama aku sedar.Hati aku pujuk aku..,mungkin aku bukan yang terbaik untuk dapat gelaran tu.So..aku pun carry on je la life dekat sekolah macam biasa.Hahaha..macam tak biasa je buat muka plastik...dan lepas tu macam-macam benda yang berlaku.Apparently,things that made me devastated...so much.


Biasanya kalau aku sedih,aku akan luahkan dekat Izyan..she's been my shoulder to cry on all this while.Sorryla Izyan sebab selalu buat baju kau basah.Hehe..


Luahkan perasaan bukannya senang.


And aku bangga kau boleh buat walaupun tak berakhir seperti yang kau harapkan.


Aku tau kau tough..kau memang tough kan?




Senyum...

























0 Responses so far.

Post a Comment

    About Me

    My Photo
    IzmanaGB
    kick off your shoes and lepak wif us...the bloggers are Mai (Hikari Naito), Aina and Izyan...three person many stories one world....haha...camner??
    View my complete profile

    Followers