aku.kami.semua;-)

we share coz we care.....

Pages

             Di saat-saat lepas SPM ni,ingatkan duduk rumah tu bolehla rest(restla sangat..) and menenangkan fikiran.Hahaha..gaya macam tak tenang je fikiran tu selama ni.


Agakla..


            Lepas ni insyaallah akan lalu fasa yang selanjutnya..,berjumpa dengan cikgu-cikgu yang baru.Tak taula dapat jumpa yang sama macam Pak Yem ke tak.Or maybe macam Sir Rashid??Dalam hidup aku,Pak Yem la yang bawa pengaruh yang sangat besar.Dari gred add math aku "G" sampaila boleh dpt "B"..tu semuanya tunjuk ajar dari dia.

"Awak patut berterima kasih kat dia kalau awak dapat add 'A' nanti,tau?"

Kalau dapat 'A' la..tapi kalau tak dapat 'A' pun aku memang nak berterima kasih kat dia pun.Aku ni da la lambat pick up and nak meng'apply'kan apa yang dia ajar tu.Tu kekurangan aku..macam mana la agaknya dia boleh bersabar dengan orang macam aku ni.

Aku boleh ingat lagi masa kertas mod aku kena baling ke luar kelas.Free-free je kena campak sebab tak dapat A+..dan masa...

"OFF FAN!OFF FAN!!!"

Wah,cuak betul waktu tu!Sumpah takut..waktu tu pandang meja je..yang dah berbekas tapak kasut sebab kena denda diri atas meja..haha..those moments..



But after all,life's not so beach la kan?So either we gain effort for something or simply do nothing..
Nervous for waiting the result to be come out..
Huu..

0 Responses so far.

Post a Comment

    About Me

    My Photo
    IzmanaGB
    kick off your shoes and lepak wif us...the bloggers are Mai (Hikari Naito), Aina and Izyan...three person many stories one world....haha...camner??
    View my complete profile

    Followers