aku.kami.semua;-)

we share coz we care.....

Pages

Adakah ini suratan atau takdir?
Aku sering kali terlepas berada di saat engkau hadir.....
Aku tahu, jarak dan tempat yang berbeza telah memisahkan kita....
Aku mahu engkau tahu,
bahawa hatiku berdegup kencang tatkala melihat wajahmu,
mendengar suaramu sudah cukup membuatkan aku terkesima, 
mengelamun jauh memikirkan,
bilakah suara itu akan menjadi milikku?
Oh S,
sekiranya engkau ada di sampingku, akan kuluahkan segala perasaan dan isi hatiku padamu.....
Biarpun aku sebenarnya baru mengenalimu,
Aku akan cuba sedaya upaya untuk terus menjadi peminatmu, meskipun dalam diam, 
Engkaulah satu-satunya  'S' yang aku minati,,,
Super Junior
,,,,FIGHTING!!!



P/S: LOL :-)

0 Responses so far.

Post a Comment

    About Me

    My Photo
    IzmanaGB
    kick off your shoes and lepak wif us...the bloggers are Mai (Hikari Naito), Aina and Izyan...three person many stories one world....haha...camner??
    View my complete profile

    Followers