aku.kami.semua;-)

we share coz we care.....

Pages

Okayy...Izyan dah nak fly.Looks like it's going to be in less than a month that I'd probably set up a Skype account for myself.Khas untuk Yan yang akan berada di France tak lama lagi.hukhuk T_T




















Bab-bab buat akaun untuk social network ni sumpah aku malas nak buat.Yang ada sekarang ni pun sebab lepas banyak kali kena tanya dengan kawan-kawan.Kfine la..aku buat supaya "tak lost contact" bak kata diaorang tuu

Twitter : twitter aku haram jadah...bahasa tak bertapis langsung,iyalah nama pun twitter.Segala ayat yang aku rasa aku bakal di'condemn' kalau post kat fb,aku twit.It's twitter bambino!

Facebook : khas untuk stalk orang.hahaha..stalkering never gets boring

Tumblr : dah lama tak bukak.apa password pun dah lupa.

Whatsapp : ha,ni pun untuk...

and the list goes on...


tapi tak pe,once kau dah ada kat France nanti,aku buat akaun Skype k :)



kerepek yang aku tak jumpa raya tahun ni




#malamnifreesesangatsoiwantedtodropbyafewwordsheresincedalamatakbukakblog#
  ni untuk Izyan since dia dah lama tak tengok aku merepek ;)


           

0 Responses so far.

Post a Comment

    About Me

    My Photo
    IzmanaGB
    kick off your shoes and lepak wif us...the bloggers are Mai (Hikari Naito), Aina and Izyan...three person many stories one world....haha...camner??
    View my complete profile

    Followers