aku.kami.semua;-)

we share coz we care.....

Pages


Lepas re-run Hot Guys Who Cook (2 episod sekaligus.homaigadd!!) dekat Diva tadi, tiba-tiba keluar iklan promo Downtown Abbey.Aku tak tertarik sangat pun dengan drama tu,tapi yang bestnya lagu time promo drama tu.lagu tu memang fuhh...






Ni lah Milos Karadaglic.tang yang milo tu je yang aku ingat,sebab tu aku boleh hafal nama dia.wakaka..oh ya,abaikan tango dance yang super seductive kat video ni.aku dengar lagu dia je.

Anyway,bagi aku lagu ni memang best dan disebabkan aku tak de la minat sangat lagu-lagu pop sekarang yang sedap didengar kat melodi je tapi bila teliti balik kat lirik,pergh..paham-paham sendiri je la.Sebab tu aku lagi suka dengar muzik macam ni.Instrumental.Tak pun orkestra.lagi fokus bila nak buat kerja or mungkin sebab aku dah ada music background yang genre macam ni agaknya.

Kadang-kadang kalau aku nak mentally torture roommate aku atau Hani yang suka bertandang ke bilik aku,aku pasangla lagu-lagu macam ni.

Lepas tu sure diaorang buat muka pelik ala-ala gaya macam aku pasang lagu orang asli. =.=

*kalau dengar lagu ni dekat Besancon,lagi feeling kot.pfftt..dedicate Yan.and dedicate to Mai yang memang pro main gitar

0 Responses so far.

Post a Comment

    About Me

    My Photo
    IzmanaGB
    kick off your shoes and lepak wif us...the bloggers are Mai (Hikari Naito), Aina and Izyan...three person many stories one world....haha...camner??
    View my complete profile

    Followers