aku.kami.semua;-)

we share coz we care.....

Pages



Assalamualaikum :)
 
 
Yup, it almost few hours left before we are going to leave 2012
Alhamdulillah, dalam setahun yang mempunyai 365 hari ni, Allah telah memberikan kesempatan buat Yan mengenali erti kehidupan . Selama ni kita berada di tampuk keselesaan tanpa kita sedar. But again
, "ketentuan Allah itu sangat cantik"
 
Yan redha dengan ketentuan ini. Bak kata orang putih...GO WITH THE FLOW.
Bermula dengan result SPM, then Allah takdirkan Yan gi UTM, jumpa kawan2...a bit drama happened here..huhu
Of coarse, after went to INTEC. There, a huge impact occured in my life. Mungkin time tu nak bwat preparation to oversea, so pemikiran lain sikit. I learnt to love ISLAM better than i had before. Yan bersyukur dapat kawan2 yang sangat perihati lagi penyayang. And at last, we all through the same life together in FRANCE!!
 
Sekarang, berpijak di bumi asing.....banyak dugaan dan cabaran. Namun mungkin berkat doa dan usaha semua orang, setakat ini kami pass. Alhamdulillah.
 
Dikurniakan lecturer yang awesomes...rakan2 yang boleh dianggap macam mak ayah kiteorng dalam kelas (sebab we all paling muda) segalanya berjalan lancar. Proses pembelajaran tidak terganggu langsung. Di sini juga Yan nampak kebesaran Allah...sebab although we are different in physical, but most of us comes with the same aim, TO GAIN KNOWLEDGE.
 
Kesimpulannya, setiap perkara yang berlaku dalam 2012 ni, mungkin akan sentiasa tersimpan dalam kotak memori dan andai sejarah itu berulang lagi, Insyaallah Yan akan lebih bersedia menghadapinya kerana pengalaman merupakan guru yang terbaik .
 
So, buat insan2 yang disayangi selalu di TANAH AIR,
 
saya,
 
 Izyan Syuhada Ishak menyusun 10 jari memohan ampun dan maaf atas segala kesilapan yang telah dilakukan dan semoga 2013 ini membawa lebih keberkatan dalam persaudaraan kita.
 
 
 
 
 
Salam sayang dari saya di bumi Besancon, France
 
 
 
 
classmates 2012
 
rakan-rakan yang sentiasa menyokong dalam menjalani liku2 kehidupam..may ourfrienship last till jannah. (farah, tiada dalam gambar)
 
 

Life is a long way journey......



4 Responses so far.

  1. hei izyan jaga diri kat sana... i always miss u la

  2. All the best cousin... jaga diri kat sana... :)

  3. awat gambaq ak xda kt dlm tuu.. ini tdak adil, tidak adil ohh bg ku..haha

  4. yan, nt kitorg post gambar pasal band this year ok :') nk nges bce post kauuu

Post a Comment

    About Me

    My Photo
    IzmanaGB
    kick off your shoes and lepak wif us...the bloggers are Mai (Hikari Naito), Aina and Izyan...three person many stories one world....haha...camner??
    View my complete profile

    Followers