aku.kami.semua;-)

we share coz we care.....

Pages

 Holaa!!I've just cooked my very own version of yong tau foo this evening.Here are some 'irresistible' pics..haha
                                                                   


ainagb


Thanks to Khairi for the idea..,haha,actually ini projek sebab dah terlampau banyak sangat masa lapang sampai tak tau nak buat apa.So I came up with this dish and grabbed my cam for the food photoraphy.It may not be the best pics but I think these pics just nice(lol,masuk bakul,angkat sendiri).

Cara nak membuatnya sangat senang.Tak payah bukak mana-mana buku resipi.All we need is chicken soup..any soup will do too.(haha,tatau and tak sure)and different kinds of tofu,and leafy vegetables.Campur semua dan voila!

The night before,I've made this


First time try buat sambil mak tolong sikit.Boleh tahanla..tp next time nak try buat yang Meng Monera's version plak:)

0 Responses so far.

Post a Comment

    About Me

    My Photo
    IzmanaGB
    kick off your shoes and lepak wif us...the bloggers are Mai (Hikari Naito), Aina and Izyan...three person many stories one world....haha...camner??
    View my complete profile

    Followers