aku.kami.semua;-)

we share coz we care.....

Pages

          2 minggu sebelum ni..,abang aku dah pesan siap-siap dekat aku sebelum aku daftar untuk kursus intensif Bahasa Inggeris kat ITU,Kelana Jaya..

"Awak pergi sana nanti jangan act pulak,"

Tapi yang aku dengar...

"Add??"Apa rasionalnya dan kaitannya dengan BI?Takkan belajar English je pun ada kait dengan add kot??Ya Tuhan...

"Act.Tak semua yang datang sana tu pandai macam awak,"

"Owh...".Aku salah dengar ke.."Pandai ke?"

"Bolehla.."

Tapi yang pasti tak ada kena-mengena dengan Add Math dan takkan ada kena-mengena dengan Add.Huh..dah cukup dah 2 tahun aku mentally and physically abused sebab subjek yang satu tu..


So,aku pun masukla..and yada yada.Kawan baru..kelas baru..cikgu baru..dorm baru..semuanya ok.Semuanya bagus..alhamdulillah.


Tapi ada satu-satu masa tu teringat jugak kat diaorang.Kadang-kadang bila aku nak pergi jogging kat taman tasik depan tu je,aku teringat betapa meriahnya petang-petang di STF.Pergi fitness je pun tapi boleh menyimpang sampai macam-macam game kitaorang main dalam satu-satu petang tu.Bandgirls..kalau ajak jog ok je,2,3 round pn boleh tahan tapi tak taula sekarang.Hahaha..


Aku belajar cara ikat tali kasut untuk pertama kalinya dari Rosliyana..sebab aku memang tak suka benda-benda yang terbelit dan mengusutkan fikiran aku bila aku tengah rushing nak kejar masa.So,dia ajarkan..lepas tu,Izyan pulak yang jadi mangsa time kena bukak apa-apa untuk aku.Haha...Aku pun jenis yang senang terjaga malam-malam.Aku tak taula kenapa asyik terjaga..bila terjaga je mesti dekat-dekat pukul 3 pagi.Kadang-kadang bila aku termimipi benda-benda yang tak patut je,aku akan pergi menyelit antara Izyan dengan Alisa...,paling lama aku tidur dengan diaorang tu lepas tengok movie Paranormal Activity.Movie tu tersangatla real sampaikan Fadha kata tu lakonan je.Haha..aku tak taula apa yang aku fikir sampaikan aku boleh terfikir macam tu tapi movie tu memang berjaya buatkan aku untuk tak tidur sorang-sorang..lepas Mai dah tak de.Sampaila Meng datang as new bedmate aku.Haha


Sekarang ni bila tak dapat tidur atau aku terjaga lagi malam-malam,wish betul boleh menyelit tidur lagi antara diaorang...


Tapi sekarang ni dah masuk fasa yang lain..,kawan-kawan yang baru.Diaorang memangla..dalam masa minggu pertama je dah macam-macam tempat kitaorang pergi.Ni pun kena rancang bajet betul-betul..,dengan plan nak pergi sana,pergi sini..before exam bulan 3 nanti.Apparently budget could be tight..kerja aku la tu kena plan betul-betul ni.Haish...




After all,even pergi mana-mana pun,still teringat kat GBs.Haha...really miss those moments.

0 Responses so far.

Post a Comment

    About Me

    My Photo
    IzmanaGB
    kick off your shoes and lepak wif us...the bloggers are Mai (Hikari Naito), Aina and Izyan...three person many stories one world....haha...camner??
    View my complete profile

    Followers